vrijdag 8 juli 2016

Formulieren

Na het doorbellen van mijn beslissing om Gert op te nemen in het verpleeghuis brak er een drukke periode aan. Ik moest heel wat formulieren invullen. Voor de administratie van het verpleeghuis, voor de instantie die het verpleeghuis betaalt, voor de nieuwe gemeente waar Gert ging wonen, voor de verzorging die een zorgplan ging opstellen, voor de arts die wilde weten wat voor medicijnen Gert gebruikt en hoe wij het verloop van de ziekte voor ons zien, voor de technische dienst die wilde weten of Gert een aansluiting voor tv, Wifi of telefoon wil, voor de verzorgers die wilden weten wie Gert is, hoe zijn leven verliep, wat hij leuk en lekker vindt, wat hij graag doet en wie de was voor Gert zal gaan doen. Ik ben vast nog een paar formulieren vergeten. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het beëindigen van het pgb, wat ook de nodige administratieve handelingen van mij vroeg. Alsof de chaos in mijn hoofd al niet groot genoeg was!

1 opmerking:

  1. Ach Simone, het is dus zover ..... Ik wens jullie allebei sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen