vrijdag 15 april 2016

We gaan!

Terschelling, april 2013
Het leek wel of iedereen om mij heen of met vakantie ging of een vakantie gepland had of eindelijk die camper had aangeschaft om met vakantie te kunnen gaan. Ik wilde eigenlijk ook ... Maar hoe moest dat dan met Gert? Wie zou er een week voor hem kunnen zorgen? Waar zou hij dan moeten blijven? Afijn, ik kreeg het maar niet uit mijn hoofd. Dus heb ik in een vlaag van 'doortastendheid' (of is het verstandsverbijstering) een week op Terschelling besproken! Met Gert. En dat niet alleen. Ik heb mijn broer en schoonzus gevraagd een paar dagen mee te gaan. En ze doen het! Wellicht dat die vakantie in Zwitserland er dit jaar niet van komt (wat ik me vorig jaar na mijn reis in Italië had voorgenomen), maar Terschelling is geboekt!

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan ga ik jullie bij deze een hele fijne week toewensen. Wat heerlijk dat jullie met vieren gaan. En wat hoop ik dat ook Gert er van kan genieten. In ieder geval heerlijk de zee in de buurt. Dus lekker uitwaaien gaat altijd lukken. (in de vorige reactie stonden een paar schrijffouten, dus maar even verwijderd :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier met en van elkaar!
    Groet, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens jullie een prettige vakantie toe, en net als Neeltje hoop ik van harte dat Gert ervan kan genieten zodat het voor jou ook fijn is! Super dat je broer en schoonzus er een paar dagen bij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen