donderdag 17 november 2016

Poster

Voor het halletje boven heb ik bedacht een poster te maken. Een poster, bestaande uit allerlei foto's van Gert. Foto's waar hij alleen of met anderen opstaat, uit een periode dat hij er nog 'goed' uitzag. Eerst heb ik allerlei digitale foto's van Gert verzameld. Daarna ben ik met behulp van een opmaakprogramma op internet de foto's gaan plaatsen op een poster. Aan het eind van de avond was ik vreselijk trots op het resultaat. Alleen het formaat leek me wat lastig. Immers, 50 bij 75 cm: zou daar wel een passende lijst met glas voor te vinden zijn? Op een andere website zocht ik naar een lijst. Mijn vermoeden klopte: de maat was wat afwijkend. Terug dus maar naar de website met mijn poster om het formaat te wijzigen. Maar helaas: die poster kon ik niet meer vinden. Niet opgeslagen? Op zo'n moment zou ik willen dat Gert er gewoon was, om me te troosten, me te zeggen dat ik 'in no time' een nieuwe poster kan maken, me weg te halen bij de computer om me vervolgens een mooie cd te laten horen.

1 opmerking:

  1. Hopelijk vind je de poster weer terug. En ja, dat missen. Maar wel een mooi idee, die poster.

    BeantwoordenVerwijderen