donderdag 15 september 2016

"Kom, we gaan!"



Optimistisch, zorgzaam en lief
 
Mijn allerliefste en onze lieve broer, zwager en oom is overleden.

Gert Pol
Den Haag, 11 januari 1955
Arnhem, 6 september 2016

Simone Saarloos
*Bonne
Elly Pol-Bomhof en Jan Willem Bomhof
Dick Pol
Hans-Paul en Marijke Visser-van Andel
Sjoerd en Nicolette Visser-Verleur
en hun kinderen
Familie Saarloos

De bijeenkomst om herinneringen aan Gert op te halen en de begrafenis op begraafplaats Nieuw Eykenduynen in Den Haag hebben op 12 september 2016 plaatsgevonden.

9 opmerkingen:

  1. Ach jee :-( Heel veel sterkte voor allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gecondoleerd met het verlies van Gert.
    Weet niet wat ik moet zeggen, maar we denken aan je en leven met je mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gecondoleerd met het verlies van Gert, ik wens je veel sterkte toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Simone, lees net je bericht. Langs deze weg gecondoleerd met het toch nog plotselinge afscheid van Gert. Ik wens je heel veel sterkte toe en mogen de mooie herinneringen aan Gert voort blijven bestaan bij jullie allemaal en troost bieden. Met hartelijke groet, Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Simone, héél veel sterkte in deze lastige tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste Simone,

    Vaak keek ik op je blog om te kijken of er weer een berichtje was. Het was bijzonder om te ontdekken dat jullie de buren van 4 huizen verderop in ZB waren. Je blog gaf herkenning van wat ik meemaakte met mijn vader. Hij overleed 4 maanden geleden.
    Nu moet jij dan verder zonder je maatje. Als ik Aan Gert denk, denk ik aan de man die met de hond voor ons huis langs liep.
    Ook al zijn er eigenlijk geen woorden voor dit verdriet: gecondoleerd en ik wens je heel veel sterkte voor de tijd die komen gaat.

    Hartelijke groet,
    Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. beste Simone,

    Je kent mij helemaal niet maar toch voel ik de behoefte om je te condoleren.
    omdat ik ooit door toeval op deze blog terecht kwam ben ik steeds de verhaaltjes blijven lezen
    mijn moeder (overleden juni 2015) had alzheimer en zo zit je alles wat je maar aan informatie en tips kan vinden te surfen op het net en zodoende kwam ik op deze blog.
    Ik schrok erg toen ik plots las dat je geliefde man is overleden.
    Ik wil mijn bewondering uitspreken hoe je met de zorg bent om gegaan .liefdevol,rustig en altijd met creatieve oplossingen om het voor Gert aangenaam te laten zijn.
    Ik wens je sterkte met het verlies van je man.

    Vriendelijke groet,
    Lineke Vermeer

    BeantwoordenVerwijderen