zondag 22 juni 2014

WK voetbal

In het Oranje!
Het WK voetballen is al een tijdje aan de gang. We kijken af en toe een wedstrijd. Die van Nederland en sommige waarvan ik denk dat die wel eens spannend zouden kunnen worden. Voor Gert maakt het niet veel uit wat we kijken. Hij begrijpt niet meer hoe het spel gespeeld wordt. Het gaat hem te snel. Hij ziet niet meer waar de bal is. Hij vertelde me dat hij eigenlijk alleen poppetjes over het scherm ziet bewegen. Wie er spelen, weet hij vaak niet. Dat veroorzaakt soms heel gekke, grappige momenten. Zo'n moment dat Gert zit te juichen voor een doelpunt door een van onze tegenstanders!
Het belangrijkste voor Gert is dat we met z'n drieën voor de tv zitten. Gezellig samen. Ik kan dan ook vrij gemakkelijk halverwege de avond overschakelen naar een detective. Begin ik me bij een wedstrijd te vervelen, dan doe ik dat ook. Heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten