maandag 21 december 2015

Dat is van mij!

Wat is dat toch met die tijdschriften? Gert verzamelt de laatste weken steeds vaker allerlei tijdschriften. Er is een stapel oude tijdschriften waarmee Bonne mag lopen slepen. Die krijgt daar de kans niet meer voor, omdat Gert ze voor zijn neus wegkaapt. Ook de tijdschriften die op de tafel liggen om door mij gelezen te worden, neemt Gert mee. Hij verstopt ze onder zijn kussen, legt ze op zijn nachtkastje of sleept ze de hele dag mee. Wil ik ze weer op tafel leggen, dan wordt hij erg boos en klemt ze tegen zich aan, onderwijl roepend: "Die zijn van mij! Van mij!" Heel voorzichtig pak ik wel eens een tijdschrift van zijn nachtkastje als hij slaapt. Na een paar dagen kan ik de stapel gewoon weer oppakken en ergens anders neerleggen. Tot er weer een moment van verzamelen aanbreekt. Nu niet van tijdschriften, maar
van dvd's.

2 opmerkingen:

  1. Wat zal de zorg voor Gert een geduld van je vragen. Niet gemakkelijk, maar toch... je doet het maar weer.. en dat iedere dag. Fijn dat je het wilt delen. Wens je veel licht met kerstmis... en nog lang daar na !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Simone ik wens je héél veel kracht toe!

    BeantwoordenVerwijderen