zaterdag 16 maart 2013

Waar was je?

Gert onthoudt veel dingen niet: waar de sleutels zijn, wie er gebeld heeft, hoeveel honden hij tegengekomen is en wat de naam is van de man van de thuiszorg, maar ook waar ik ben.
Afgelopen week ben ik een tijdschriftje van het IVN aan het opmaken. Ik plak teksten en foto's op een zo mooi en leuk mogelijke manier in een stramien. Dan ben ik zo een paar uur boven achter de computer. Kom ik weer beneden, dan komt de vraag: "Hoe was de vergadering?" of "Waar was je nou?" Om de verwarring te voorkomen heb ik de computer en alles wat eraan hangt naar beneden gehaald. Wat voelde ik me stoer, toen ik alles aangesloten had en het nog werkte ook! In een hoek van de woonkamer, in het zicht van Gert, ben ik bezig. En het werkt. Gert vindt het heel gezellig. Zo gezellig dat hij bijna niet meer slaapt 's middags. Daar moeten we nu ook weer wat voor bedenken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten