dinsdag 18 februari 2014

Valentijn

Vorige week las ik in Gerts boekje dat ze bij de groep jongdementerenden kaarten hadden gemaakt. Gert kan zelf niet meer opschrijven waar hij zoal op een dag bij de groep mee bezig is, maar meestal doet een van de begeleidsters dat voor hem.

Kaarten maken: niet echt een bezigheid die ik Gert zie doen. Maar je weet maar nooit: wie weet wat voor onvermoede talenten Gert nog heeft. Ik maakte er grapjes over en liet het verder zitten. Totdat Gert eruit flapte dat ik wel elke dag bij de post moest kijken. Ik zou post krijgen!

Gert bekende eerlijk: de stageaire had de kaart in elkaar geplakt. Maakt niet uit: voor het eerst van mijn leven een echte Valentijnskaart, per post, voor mij gemaakt!

2 opmerkingen:

  1. Lief!
    Zo gaat mijn vader iedere week naar de bingo, iets wat hij vroeger echt never en nooit zou hebben gedaan .....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gert vindt het prettig om met gelijkgestemden te zijn. Hij vindt lang niet alle activiteiten die ze voor de groep verzinnen, leuk. Maar hij vindt het heerlijk om samen te zijn, om elkaar te helpen. Volgens Gert begrijpen ze elkaar goed. Ik geloof hem. Misschien dat jouw vader ook zo'n gevoel heeft.

      Verwijderen